GAMMA > Nieuwe generatie doe-het-zelf
In een verzadigde markt heeft GAMMA zijn winkelconcept in 2010 geheel vernieuwd. De nieuwe winkelformule komt tegemoet aan de veranderende behoeftes in de markt op het gebied van doe-het-zelf: Meer aandacht voor actueel design en wooninspiratie; Betere informatie en voorlichting om doe-het-zelf toegankelijk te maken voor nieuwe doelgroepen.
> VBAT 2009-2012
Formule ontwikkeling
Visuele identiteit
Winkelcommunicatie en
-navigatie
Huismerkstrategie en -design
Begeleiding implementatie
Print en verpakkingen
Werkzaamheden

Mijn werkzaamheden betroffen onder andere:
-
- Nieuwe brand identity inclusief logorestyling
- Fundament voor in store communicatie
- Overall fundament voor private label verpakkingen, van constructieve productgroepen tot en met trendartikelen
- Fysieke styling van private label tools
- Doorontwikkeling private label en in store communicatie richting uiteenlopende assortimentsgroepen.
Op directieniveau heb ik diverse presentaties en werksessies georganiseerd op het gebied van brand identity, marketing en retailcommunicatie.
Voor zowel interne als externe marketingprofessionals heb ik diverse creatieve sessies georganiseerd om de veranderingen in het merk in alle touch points te helpen orkestreren en een nieuwe geïntegreerde (teamgerichte) werkwijze tot stand te brengen.
GAMMA vorige generatie
