Positioneringsgroep > Richting geven aan merken

Positioneringsgroep is een strategisch merkadviesbureau voor merkpositionering en merkportfolio. Het richt zich sinds 1993 op de de positionering van producten, diensten en bedrijven. De aanpak van Positioneringsgroep is er op gericht in het vinden van een relevante, onderscheidende maar bovenal geloofwaardige positie dat de groei van mens, organisatie en business ondersteunt.
Teldesign ontwikkelt voor de Positioneringsgroep een nieuw logo en visuele identiteit. De symboliek van het logo refereert aan het proces van positioneren: Het vinden van een gemeenschappelijke focus en richting. De driehoekige stijlelementen zien we ook terug in de illustratieve stijl. De heldere typografische stijl is dienstbaar aan de inhoudelijke gerichtheid van Positioneringsgroep
Teldesign ontwikkelt voor de Positioneringsgroep een nieuw logo en visuele identiteit. De symboliek van het logo refereert aan het proces van positioneren: Het vinden van een gemeenschappelijke focus en richting. De driehoekige stijlelementen zien we ook terug in de illustratieve stijl. De heldere typografische stijl is dienstbaar aan de inhoudelijke gerichtheid van Positioneringsgroep
> Teldesign 2013
Account
Strategie
Creatie
Design



